Noutati
text

Cariere

Junior Account Manager

Nivel cariera - Middle (2-5 ani) Limbi vorbite - Engleza Adresa Job - Strada Virgil Madgearu nr. 2-6, sector 1, Bucuresti. Candidatul ideal: Are obiective clare si precise la nivel personal; Are arata mai mult
Nivel cariera - Middle (2-5 ani)
Limbi vorbite - Engleza
Adresa Job - Strada Virgil Madgearu nr. 2-6, sector 1, Bucuresti.

Candidatul ideal:
  • Are obiective clare si precise la nivel personal;
  • Are capacitatea de a duce actiunile la bun sfarsit si de adaptare la orice mediu organizational;
  • Are perseverenta  in desfasurarea activitatii si dorinta de a reusi;
  • Are abilitati de comunicare si relationare cu cei din jur;
  • Are abilitatea de a lucra in echipa si sub stres;
  • Este cunoscator al pietei de telecom;
  • Are cunostinte generale IT&C;
  • Are experienta intr-un post similar de min 6 luni.
Responsabilitati:
  • Initiaza discutii pentru extinderea portofoliului si identifica noi clienti tinta din segmentul rezidential si B2B;
  • Realizeaza propuneri, oferteaza si negociaza clauzele contractuale;
  • Participa, impreuna cu alte departamente, la dezvoltarea de produse noi;
  • Genereaza noi oportunitati dintr-un portofoliu de prospecti
Asteptam CV-uri, specificand postul vizat, la adresa job@ines.ro .
mai putin

Operator Suport Tehnic Telecomunicatii

Nivel cariera - Entry (0-2 ani) Limbi vorbite - Engleza Adresa job - Strada Virgil Madgearu nr. 2-6,  sector 1, BucurestiDescrierea candidatului: Student in anii terminali sau absolvent arata mai mult
Nivel cariera - Entry (0-2 ani)
Limbi vorbite - Engleza
Adresa job - Strada Virgil Madgearu nr. 2-6,  sector 1, Bucuresti

Descrierea candidatului:
  • Student in anii terminali sau absolvent facultate de profil tehnic;
  • Cunostinte medii in domeniul retelistica generala ( TCP/IP , switching, routing, NAT, DHCP, wifi, subnetare);
  • Cunostinte peste medie a sistemului de operare WINDOWS ( instalare, mentenanta, configuratii de baza, instalari aplicatii) + cunostinte LINUX ( comenzi de baza);
  • Dorinta de a invata tehnologii noi;
  • Capacitate buna de relationare prin intermediul telefonului si in scris;
  • Comunicare si lucru in echipa;
  • Atitudine proactiva si orientata spre clienti;
  • Disponibilitate de a lucra sub presiune;
  • Disponibilitate de a lucra in ture;
  • Limba engleza - nivel mediu/avansat.
Descrierea jobului:
  • Preia telefonic, prin intermediul e-mail-ului sau prin alte sisteme specifice semnalarile clientilor referitoare la incidente aparute;
  • Asigura suportul tehnic de la distanta in concordanta cu acordul de serviciu stabilit (SLA);
  • Analizeaza si rezolva incidentele semnalate in limita competentelor stabilite;
  • Mentine contactul cu clientul si celelalte parti implicate in rezolvarea incidentului pana la solutionarea acestuia;
  • Actioneaza ca suport tehnic pentru operatorii de teren;
  • Monitorizeaza si raporteaza incidentele si problemele semnalate, propune solutii pe termen mediu si lung;
  • Contribuie la verificarea si actualizarea documentatiei referitoare la solutiile tehnice si procedurile de lucru;

Beneficii :
  • Posibilitate de avansare si perfectionare profesionala;
  • Flexibilitate a programului de lucru;
  • Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica.
Asteptam CV-uri, specificand postul vizat, la adresa job@ines.ro . mai putin
Acest site foloseste cookies! Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii